Crește-ți reducerea cu până la 35% |
  • d
  • h
  • m
  • s
| Verifică
Produse:

Produsele pe care le căutați nu au fost găsite...

Introduceți un alt termen de căutare

Categorii:

Categoria pe care o căutați nu a fost găsită...

Introduceți un alt termen de căutare

Inele de logodnă

Inele cu expediere în 24 de ore Inele cu diamante Inele clasice Inele de aur Inele cu diamant negru

Contact

Cont de utilizator

TERMENI SI CONDITII SAVICKI 1976

Adresa de returnare:

Olza Logistic – Savicki
Suisului 10
410140
Oradea
  1. Dispozitii Generale

    1. Magazinul online disponibil la adresa de internet https://office.savicki.ro este administrat de
      SAVICKI 1976 sp. z oo, Gorzowska 2A, 65-127 Zielona Góra (Polonia), PL 9731046027, kontakt@savicki.ro.
    2. Definiții:
      1. Produse şi Servicii: orice bun şi/sau prestație care urmează a fi furnizate de SAVICKI 1976 Clientului ca urmare a încheierii Contractului.
      2. Client: orice persoană fizică în vârsta de minimum 16 ani împliniți sau o persoană juridica, deținătoare a unui Cont în Site şi care a efectuat cel puțin o Comandă în baza prezenților Termeni şi condiții.
      3. Consumator – Persoana fizică care desfășoară o activitate juridică cu un întreprinzător care nu este direct legată de afacerea sau profesia ei.
      4. Comandă - un document electronic, generat ca urmare a accesării Site-ului de către un Client sau Utilizator, prin care Clientul sau Utilizatorul transmite SAVICKI 1976 intenția de a achiziționa Produse şi Servicii de pe Site.
      5. Contact- secțiune din Site accesibila pe baza de înregistrare cu adresa e-mail şi parola.
      6. Contract: o Comandă confirmata de SAVICKI 1976, prin care SAVICKI 1976 este de acord sa livreze Clientului anumite Produse şi Servicii, iar Clientul este de acord sa efectueze plată acestora.
      7. Vânzător –
        SAVICKI 1976 sp. z o. o., Gorzowska 2A, 65-127 Zielona Góra (Polonia), PL 9731046027, kontakt@savicki.ro.
      8. Utilizator – orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridica înregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, şi -a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni şi condiții.
    3. Termeni şi condiții se adresează atât Clienților consumatori cât şi celor Non consumatori ce utilizează Magazinul Online, Serviciile Electronice sau încheie Contracte de Vânzare (cu excepția punctului X din prezentul Termeni care se adresează numai antreprenorilor).
    4. Termeni şi condiții este voluntară, dar necesară pentru crearea Contului și/sau în scopul plasării comenzii de către Client.
    5. Pentru motive justificate, SAVICKI 1976 își rezerva dreptul de a restricționa accesul Clientului sau Utilizatorului la Site prin declararea Contului ca inactiv, prin dezactivarea selectiva a anumitor facilitați ale Contului şi /sau prin refuzarea accesului la anumite modalități de plată, in cazul în care considera ca în baza conduitei sau a activității Clientului sau Utilizatorului pe Site, acțiunile acestuia prejudiciază sau ar putea prejudicia SAVICKI 1976.
    6. Utilizarea magazinului Online necesită îndeplinirea de către dispozitive finale și a sistemului teleinformatic utilizate de către Client, a anumitor cerințelor tehnice.
    7. Întregul Conținut, comunicarea dintre SAVICKI 1976 şi Client, Utilizator, precum şi orice tranzacție, procedura, document etc. guvernate de prezenții Termeni şi condiții sunt redactate în limba romana. Prin luarea la cunoștința şi acceptarea acestor Termeni şi condiții Clientul, Utilizatorul confirma ca înțelege pe deplin aceasta limba.
    8. Prezenții Termeni şi condiții pot fi oricând actualizați. Clienții şi Utilizatorii vor fi informați despre actualizare la adresa de internet https://office.savicki.ro.
  2. Politica de vanzare online

    1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Client este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.
    2. Orice Produs şi /sau Serviciu prezentat pe Site este disponibil pentru achiziționare doar în limita stocului existent.
    3. Informațiile, respectiv imaginile/pozele Bunurilor de pe Site au caracter informativ, iar Bunurile livrate pot diferi de imaginile lor prezente pe Site din punct de vedere al culorii sau nuanței.
    4. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor şi /sau Serviciilor din Comandă . Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii şi va returna suma achitata.
    5. Contractul se considera încheiat intre SAVICKI 1976 şi Client în momentul recepționării de Client a Mesajului Tranzacțional de confirmare a Comenzii. Documentul privind Comanda sta la baza Contractului încheiat cu Clientul. Acest document este salvat în format electronic.
    6. Toate preturile aferente Produselor şi /sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) şi includ taxa pe valoarea adăugata (TVA). Preturile nu includ taxa de livrare si nici eventualul tarif suplimentar de procesare a plații la livrare. Taxa de livrare şi eventualul tarif suplimentar de procesare a plații la livrare sunt afișate în coșul de cumpărături de pe Site.
    7. SAVICKI 1976 poate modifica în orice moment, fără nicio notificare prealabila, prețul oricărui Produs sau Serviciu prezentat pe Site.
    8. In situațiile în care, urmare a unor disfuncționalități ale Site-ului sau a unor erori umane, prețul afișat pe Site nu este cel real, pot deveni incidente prevederile art. 1665 alin. 2 din Noul Cod Civil (Legea nr. 287/2009) referitoare la prețul derizoriu şi ca atare nu poate fi încheiat un Contract valid intre SAVICKI 1976 si Client, iar Produsele si/sau Serviciile afectate nu vor fi livrate şi /sau furnizate. SAVICKI 1976 va informa cu promptitudine Clientul asupra prețului corect în eventualitatea apariției unor asemenea situații.
  3. Comandă

    1. Clientul sau Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Produselor şi /sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături. Comandă va fi finalizata prin efectuarea plații prin una dintre modalitățile indicate pe Site.
    2. Prin finalizarea Comenzii, Clientul confirma ca toate datele necesare procesului de cumpărare online sunt corecte, complete şi reale la data plasării Comenzii.
    3. SAVICKI 1976 poate anula Comandă efectuata de Client, în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără nicio obligație ulterioara a vreunei parți fata de cealaltă, sau fără ca vreo parte sa poată sa pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
      1. neacceptarea tranzacției de către banca emitenta a cardului Clientului, în cazul plații online;
      2. invalidarea tranzacției de către procesa torul de plați utilizat de SAVICKI 1976, în cazul plații online;
      3. datele furnizate pe Site de Client sunt incomplete şi /sau incorecte, iar Clientul nu a corectat aceste date in Cont sau nu a contactat SAVICKI 1976 în vederea corectării lor, situație în care SAVICKI 1976 se afla in imposibilitatea de a expedia si/sau furniza Produsele şi /sau Serviciile din Comandă.
    4. Factura se va emite pe baza datelor furnizate de Client.
  4. Plată

    1. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in notificarea de preluare a Comenzii trimisa de SAVICKI 1976 Clientului.
    2. Vânzător pune la dispoziția Clientului, în principiu, următoarele metode de plată din titlul Contractului de Vânzare:
      1. plățile electronice prin intermediul serviciilor autorizate;
      2. plata cu carduri de plată prin intermediul serviciilor autorizate;
      3. transferul regular;
    3. Puteți achita comanda în numerar la curier, la uşa dumneavoastră, chiar în momentul livrării coletului.
    4. Decontarea a tranzacțiilor electronice și a celor efectuate cu cardurile de plată se efectuează în funcție de alegerea Clientului prin intermediul platformelor autorizate.
    5. În cazul în care Clientul alege să plătească ramburs la primirea coletului acesta este obligat să efectueze plata la primirea coletului. Refuzarea primirii coletului chiar și în termenul stabilit suplimentar duce la rezilierea Contractului de Vânzare. Clientul, poate anula Comanda până la primirea mesajului despre trimiterea acesteia, fără a suporta consecințe,de asemenea acestă acțiune nu încalcă drepurile lui de retragere din contract.
  5. Livrarea

    1. Livrarea produselor este disponibilă pe teritoriul României. Livrarea produsului către Client se plătește de către acesta, cu excepția cazului când Contractul de Vânzare prevede altfel. Costurile livrării produsului (pentru transport, livrare şi servicii postale) sunt indicate în paginile Magazinului Online și în momentul plasării Comenzii, inclusiv în momentul în care Clientul este de acord să accepte Contractul de Vânzare.
    2. Metodele disponibile de livrare pot depinde de metoda de plată aleasă de către Client.
    3. Modalitatea de livrare a comenzilor SAVICKI 1976 pentru produse fizice este prin curier.
    4. Durata totală de așteptare privind livrarea Produsul către Client (data livrării) se compune din timpul de pregătire a Comenzii pentru expediere de către Vânzător și durata de livrare a Produsului de către transportator.
    5. Termenul de livrare al produsului către Client este de aproximativ 7 zile lucrătoare, cu excepția cazului când la plasarea comenzii sau în descrierea Produsului s-a specificat un termen mai scurt.
    6. Daca produsele nu au fost livrate in termen de 14 zile lucrătoare Clientul poate solicita livrarea într-un termen suplimentar. Daca nici in termenul suplimentar produsele nu sunt livrate, Clientul poate solicita rezilierea sau rezoluțiunea contractului.
    7. SAVICKI 1976 va asigura ambalarea corespunzătoare a Produselor şi va asigura transmiterea documentelor însoțitoare aferente acestora.
    8. Obiecțiunile referitoare la eventualele nereguli şi /sau lipsuri cu privire la integritatea coletelor şi a Produselor aferente acestora se vor face in momentul livrării sau prin întocmirea un proces verbal de constatare, sau prin refuzul primirii şi plații coletului. Orice reclamații ulterioare cu privire la aceste aspecte, nu vor putea fi luate în considerare. Recepția produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns în stare buna, iar confirmarea o reprezinta semnătura de pe documentele de transport.
    9. Cu excepția cazurilor când SAVICKI 1976 şi Clientul s-au înțeles altfel, proprietatea asupra Produselor va fi transferata la livrare, după efectuarea plații de Client, în locația indicata in Comandă.
  6. Returul produselor (Dreptul de renuntare la contract)

    1. 1. Cele prevăzute la acest paragraf se aplică numai consumatorilor. Drepturile consumatorului legate de retragerea din contract fără indicarea unui motiv sunt indicate în anexa 1 la Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor, iar în cadrul magazinului online sunt următoarele:

      Dreptul de retragere

      Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract în termen de 14 zile, fără a da niciun motiv.

      Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați în posesia bunurilor sau de la data la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, intră în posesia bunurilor.

      Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să informați vânzătorul, la adresa specificată la articolul 2 alineatul (5) din Termeni și condiții, cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract printr-o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).

      Puteți utiliza modelul de formular de retragere, dar acest lucru nu este obligatoriu. De asemenea, puteți completa și trimite un formular de retragere sau orice altă declarație neechivocă în format electronic pe site-ul nostru. Dacă folosiți această opțiune, vă vom comunica fără întârziere o confirmare de primire a declarației dumneavoastră de retragere pe un suport durabil (de exemplu, prin e-mail).

      Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului dumneavoastră de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

      Efectele retragerii

      În cazul în care vă retrageți din prezentul contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, inclusiv costurile de livrare a bunurilor (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din alegerea de către dumneavoastră a unui alt tip de livrare decât cel mai puțin costisitor tip de livrare normală oferit de noi), fără întârziere și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați de decizia dumneavoastră de a vă exercita dreptul de retragere din prezentul contract. Vom rambursa plata folosind aceleași mijloace de plată pe care le-ați utilizat în tranzacția inițială, cu excepția cazului în care ați convenit în mod expres altfel; în orice caz, nu veți suporta niciun fel de costuri în legătură cu această rambursare. Putem să reținem rambursarea până când primim articolul sau până când ne furnizați dovada returnării, în funcție de care dintre cele două evenimente se întâmplă mai întâi:
      - Noi vom ridica articolul.
      - Noi suportăm costurile de returnare a articolelor.

      Sunteți răspunzător doar pentru orice diminuare a valorii obiectului care rezultă din utilizarea de către dvs. a obiectului, alta decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea obiectului.

      2. Dreptul de retragere menționat mai sus nu se aplică următoarelor contracte:

      2.1 pentru prestarea de servicii în cazul în care comerciantul a prestat un serviciu în întregime cu consimțământul expres al consumatorului care a fost informat, înainte de începerea prestației, că își va pierde dreptul de retragere după ce comerciantul a prestat serviciul;

      2.2 în care prețul sau remunerația depinde de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora comerciantul nu are niciun control și care pot apărea înainte de sfârșitul perioadei de retragere;

      2.3 în cazul în care obiectul prestației este un obiect nerefabricat produs conform specificațiilor consumatorului sau destinat să satisfacă nevoile personalizate ale acestuia (de exemplu, gravat, confecționat din lingouri de înaltă calitate etc.);

      2.4  în cazul în care obiectul prestației este un produs perisabil sau care are un termen de valabilitate scurt;

      2.5 în cazul în care obiectul prestației este un articol livrat într-un ambalaj sigilat care nu poate fi returnat după deschidere din motive de sănătate sau de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare;

      2.6 în care obiectul prestației constă în elemente care, prin natura lor, sunt inseparabile de alte elemente după livrare;

      2.7 în cazul în care obiectul prestației este reprezentat de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare, a căror livrare nu poate avea loc decât după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței asupra cărora comerciantul nu are niciun control;

      2. 8 în care consumatorul a solicitat în mod expres comerciantului să se deplaseze la el în scopul efectuării unor reparații sau a unei întrețineri urgente; în cazul în care comerciantul furnizează servicii în plus față de cele solicitate de consumator sau bunuri, altele decât piesele de schimb utilizate în mod necesar pentru efectuarea reparațiilor sau a întreținerii, consumatorul are un drept de retragere în ceea ce privește serviciile sau bunurile suplimentare;

      2.9 în care obiectul serviciului este reprezentat de înregistrări sonore sau vizuale sau de programe de calculator livrate în ambalaj sigilat, în cazul în care ambalajul a fost deschis după livrare;

      2.10 pentru furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament;

      2.11 încheiate prin licitație publică;

      2.12 pentru furnizarea de cazare, alta decât cea în scop rezidențial, transportul de bunuri, închirierea de mașini, catering, servicii legate de petrecerea timpului liber, divertisment, evenimente sportive sau culturale, dacă în contract se specifică ziua sau perioada de prestare a serviciului;

      2.13 pentru furnizarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport material, în cazul în care executarea a început cu consimțământul expres al consumatorului înainte de sfârșitul perioadei de retragere și după ce comerciantul a informat consumatorul cu privire la pierderea dreptului de retragere.

      3. Vânzătorul acordă consumatorilor dreptul suplimentar de a se retrage din contract fără a indica un motiv în termen de 120 de zile de la data livrării bunurilor (independent de dreptul prevăzut de Legea privind drepturile consumatorilor), în următoarele condiții:

      a) Dreptul nu se aplică bunurilor fabricate conform specificațiilor clientului, în special bunurilor gravate, bunurilor fabricate dintr-un lingou de calitate superioară etc. Dreptul nu se aplică bunurilor fabricate conform specificațiilor clientului. În mod excepțional, vânzătorul poate fi de acord să extindă dreptul la astfel de bunuri. Decizia în acest sens este la latitudinea vânzătorului,

      b) Dreptul se aplică numai bunurilor noi, complete, în cazul în care nu au fost efectuate modificări ale compusului în conformitate cu specificațiile clientului (de exemplu, gravură, schimbarea eșantionului de lingouri).

      c) dreptul se aplică numai bunurilor care nu prezintă semne de utilizare, în special zgârieturi, decolorări etc,

      d) dreptul nu se aplică mărfurilor care au fost modificate sau alterate în vreun fel,}

      e) dreptul se aplică numai bunurilor cu pietre originale, nedeteriorate și nemontate,}

      f) Dreptul nu se aplică bunurilor achiziționate în cadrul unui plan de plată în rate,

      g) dreptul nu se aplică bunurilor a căror valoare depășește 10 000 RON brut pe articol (în cazul seturilor - pe set)}.

      h) dreptul este exercitat în întregime pe cheltuiala consumatorului, care îl plătește în avans,

      i) în cazul în care consumatorul dorește să își exercite dreptul menționat mai sus, acesta trebuie să informeze în prealabil vânzătorul, care poate solicita trimiterea unei fotografii a bunurilor. Vânzătorul indică în fiecare caz etapele pe care le implică ridicarea bunurilor.

    2. Perioada de retragere din Contractul de vânzare începe de la data la care Produsul a fost preluat de către Consumator sau de către o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, iar în cazul unui Contract de vânzare, care:
      1. include mai multe Produse care sunt livrate separat, în loturi sau părţi - de la intrarea în posesie a ultimului produs lot sau parte sau
      2. ține de livrare periodică de Produse pe o perioadă determinată – de la intrare în posesie a primului Produs;

    3. Consumatorul poate utiliza modelul formularului de retragere, dar acest lucru nu este obligatoriu.

    4. În cazul rezilierii unui contract încheiat la distanță, contractul se consideră a fi neîncheiat.

    5. Vânzător are obligaţia de a comunica Clientului confirmarea de primire a retragerii iar in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea declaraţiei de reziliere din partea Clientului, va restitui Clientului toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a produsului, (cu excepția costurilor suplimentare ce rezultă din modul de livrare ales de Client, altul decât modul cel mai ieftin, obişnuit de livrare disponibil în Magazinul Online).

    6. Vânzător va returna plata folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o Clientul, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod clar, cu un mod diferit de restituire care nu-i creează nici un fel de costuri. Dacă Vânzător nu a propus că el singur va prelua marfa de la Client, atunci Vânzător va amâna returnarea plăţilor făcute de Client până în momentul recepţionării Produselor sau primirea unei dovezi a Clientului că a expediat marfa.

    7. Rugăm atașarea în limita posibilității a dovezii de cumpărare a produsului.

    8. Client este responsabil pentru diminuarea valorii Produsului ca urmare a utilizării lui într-un mod care depăşeşte necesitatea de a stabili caracterul, caracteristicile și funcționarea Produsului. În cazul în care Consumatorul își exercită dreptul legal de retragere, Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii Produsului rezultat din utilizarea acestuia într-un mod care depășește necesitatea pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea Produsului. Răspunderea consumatorului poate include, în special, imposibilitatea repunerii produsul la vânzare, costurile reîncadrării etichetelor și elementelor de securitate pe produs, precum și costurile restabilirii produsului într-o condiție care să permită reintroducerea sa la vânzare în magazinul online, inclusiv costurile testării produsului de către un specialist și costurile pentru înlăturarea defectelor constatate ca urmare a unei astfel de examinări (în măsura în care aceste defecte rezultă din utilizarea Produsului de către Consumator într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a-și stabili natura, caracteristicile și funcționarea).

    9. Clientul are obligaţia imediată, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la ziua în care a renunţat la contract, să restituie Produsul Vânzătorului sau să-l pună la dispoziţia persoanei îndreptăţite de Vânzător să-l preia, cu excepţia cazului în care Vânzătorul a propus să preia personal Produsul. Pentru respectarea termenului este suficientă restituirea Produsului înainte de expirarea acestuia. Clientul poate restitui Produsul pe adresa:
      Olza Logistic – Savicki
      Suisului 10
      410140
      Oradea
    10. Declarația de retragere din Contractul de Vânzare poate fi depus de ex.: e-mail: kontakt@savicki.ro.
  7. Garantii

    1. Toate produsele comercializate de către site-ul https://office.savicki.ro beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.
    2. Cumpărătorul își poate exercita dreptul care decurge din livrarea de bunuri de consum defectuoase în termenul limită de 24 de luni de la livrarea Bunurilor. În cazul în care Bunurile, ambalajele acestora sau manualul inclus stipulează o durata medie de utilizare a Bunurilor, termenul va fi redus la această durată.
    3. Vânzătorul garantează Cumpărătorului că, la livrare, Bunurile nu au defecte. Vânzătorul, în special, garantează că, la livrare, Bunurile:
      1. au proprietățile asupra căror părțile au convenit, și, în cazul în care nu există un astfel de consens, proprietățile pe care Vânzătorul sau producătorul le-a declarat sau pe care Cumpărătorul le așteaptă cu privire la tipul de bunuri respectiv și la promovarea de către Vânzător sau producător aferentă bunurilor respective;
      2. sunt potrivite scopurilor comunicate de Vânzător sau scopurilor pentru care tipul respectiv de bunuri este, de obicei, utilizat,
      3. corespund din punct de vedere al calității sau designului modelului sau mostrei aferente, dacă mostra sau modelul au fost stat la baza deciziei asupra calității bunurilor,
      4. sunt în cantitatea, au măsura și greutatea corespunzătoare și respectă reglementările aplicabile.
    4. Cu toate acestea, această garanție nu acoperă problemele cauzate de uzura normală, neglijență, deteriorări sau utilizarea necorespunzătoare a produsului de către dumneavoastră.
  8. Reclamația

    1. Pentru reclamații, privind Produsele şi /sau Serviciile SAVICKI 1976, Clienții, Utilizatorii pot sa contacteze Serviciul Asistenta Clienți la adresa de e-mail: kontakt@savicki.ro
    2. Ca o procedura de rezolvare interna a oricăror probleme privind Comanda şi care nu par sa fie rezolvate altfel, Clienții au la dispoziție formularul din pagina de Contact de pe Site. SAVICKI 1976 va răspunde unei astfel de reclamații în cel mult 72 ore. Însa în funcție de complexitate, termenul ei de rezolvare se poate întinde pana la 30 (treizeci) de zile.
    3. După epuizarea cailor de conciliere interna si fără sa-si prejudicieze în vreun fel dreptul de acces la instantele judecătorești, Clientul (în accepțiunea de persoana fizica a termenului) aflat într-un litigiu cu SAVICKI 1976 poate apela pentru soluționare la o procedura extrajudiciara. Acestea sunt de regula mai rapide şi mai ieftine decât procedurile judiciare. Mai multe detalii sunt disponibile la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  9. Forta Majora

    1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
    2. Daca in termen de 10 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
  10. Dispozitii pentru clientii nonconsumatori

    1. Prezentul punct XI din Termini se referă numai la Clienții și Beneficiarii care nu au calitatea de Consumator (persoană fizică).
    2. Vânzătorul are dreptul de a rezilia Contractul de Vânzare încheiat cu un Client nonconsumator în termen de 14 zile calendaristice de la data încheierii. Renunţarea la Contractul de Vânzare în acest caz se poate face fără prezentarea cauzelor şi nu oferă motive Clientului să aibă pretenţii faţă de Vânzător.
    3. În cazul Clienţilor nonconsumatori, Vânzătorul are dreptul de a limita metodele disponibile de plată, inclusiv poate solicita plata în avans, integrală sau a unei părţi, indiferent de metoda de plată aleasă de Client sau a prevederilor din Contractul de Vânzare.
    4. În momentul predării de către Vânzător a Produsului către transportator (curier), Clientul nonconsumator preia beneficiile şi sarcinile asociate cu Produsul precum şi riscul de pierdere accidentală sau deteriorare a Produsului. Vânzătorul în acest caz nu este responsabil pentru pierderea, diminuarea sau deteriorarea Produsului survenite de la preluarea pentru transport până la predarea lui către Client sau pentru întârzierile datorate transportului.
    5. Nici Vânzătorul sau angajații acestuia, reprezentanții autorizați și agenții nu sunt răspunzători față de Client, subcontractori acestuia, angajați, reprezentanți autorizați și / sau agenți pentru orice fel dedaune, inclusiv pierderi de profit, cu excepția cazului în care prejudiciul a fost provocat intenționat de către acesta.
    6. În fiecare caz privind stabilire răspunderi Vânzătorului, a angajaților săi, a reprezentanților autorizați și / sau a plenipotențiarilor, răspunderea față de consumator, indiferent de temeiul său juridic, este limitată - atât în cadrul revendicării unice, cât și în cazul oricăror cereri totale. - până la valoarea prețului plătit și a costurilor de livrare din ultimul Contract de Vânzare, dar nu mai mult de o mie o sută lei.
    7. Toate litigiile apărute între Furnizor / Vânzător şi Beneficiar / Client nonconsumator vor fi supuse unei instanţe judecătoreşti competente.
  11. Prelucrarea datelor cu caracter personal

    1. Te rog sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.
  12. Dispozitii finale

    1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a SAVICKI 1976, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect.
    2. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
    3. Prin crearea si utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
    4. Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

Anexa nr. 1 – Exemplu Modelul fomularului de reziliere a contractului încheiat la distanță

(acest formular trebuie completat și trimis doar în cazul dorinței de reziliere a contractului)

12.06.2022

MODELUL FORMULARULUI DE REZILIERE A CONTRACTULUI

(acest formular trebuie completat și trimis doar în cazul dorinței de reziliere a contractului)

Destinatar:
..................................
...................................
.....................................

Eu / Noi (*) prin prezenta renunț(ăm) (*) la contractul de vânzare pentru următoarele produse/servicii (*):

Data încheieri contractului(*)/ridicarea produsului(*)

Prenume și nume / Denumirea consumatorului (*)

Adresa consumatorului

Semnătura consumatorului (doar dacă formularul se trimite pe suport hârtie)

Data

(*) Tăiați dacă nu este cazul



Categorii